24 mai 2007

Bildememe

Nå er det ingen som har tagget meg, men jeg syntes denne så gøy ut, så jeg vil gjøre den likevel. Så!

Oppgaven går ut på at man skal svare uten ord, kun med bilder

1. Hva er du flink til?


2. Hva drømmer du om?


3. Hva er det beste med hjemstedet ditt?


4. Hvem drømmer du om å kline med?


5. Hva ville du gjort hvis du var statsminister for en dag?


6. Hva er du mest redd for?


7. Hvem skulle spilt deg i filmen om ditt liv?


8. Hvilket yrke ønsker du deg?


9. Hva ville du sunget på Idol-audition?


10. Hvorfor er ikke du kjendis, egentlig?


Siden ingen tagget meg, gidder ikke jeg å tagge noen heller. Hah. Å, så trist og ensomt...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men så bra at du tok denne lista da!! :D Syns den er så morsomt. Men det bildet over hva du er redd for kom ikke fram, hva var det? :)

Lise sa...

Ja, det var en bra liste! :) Det skal være et bilde av penger. Rart at det ikke vises da!

mirakel sa...

Jeg tagget deg inni hodet mitt. ;)

Morsom liste!

Lise sa...

Haha! :D Takk for det!
Ja, gøy med en litt annerledes liste :)