14 august 2007

How I Spent My Summer Vacation

6 kommentarer:

Anonym sa...

He he - jeg la ikke en gang merke til at du hadde pusset opp kjøkkenet første gang jeg så - ble så glad over at det finnes folk med like rotete kjøkken som mitt. Hm, ved nærmere ettertanke var det kanskje ikke så rotete, bare en sånn pre-oppussing-dratt-alt-ut-av-skapene-situasjon? Kanskje jeg bare skal gå og rydde litt, istedetfor å tilbringe hele ettermiddagen på internettet.

Lise sa...

Haha! Nei, det var faktisk ofte så rotete før vi pusset opp. Mest fordi det var så stygt og gammelt at vi ikke orket å bruke mer tid der inne enn nødvendig. Nå rydder jeg der inne rett som det er. Veldig spent på hvor lenge det varer... ;)

Sorgenfri sa...

Så fint det ble!
Mulig jeg er litt partisk i denne saken, da kjøkkenet ligner ganske så mye på mitt eget, men uansett; knallfint! :o)

Lise sa...

Takk! Vi får kalle det god smak, tror jeg ;)

Rita Pepita sa...

WOW!
Ble kjempe bra! =D

Lise sa...

Takk for det! De siste listene skal opp denne helgen, og da er absolutt alt ferdig. Deilig! :)